Regulamin rezerwacji Wzgórze Słońca
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego – liczonego w dobach
zakwaterowania – umeblowanego, wyposażonego apartamentu położonych w Gródku nad
Dunajcem 83/69. - Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień
regulaminu oraz stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między
wynajmującym T.Roman nip. 6762004844 a Klientem, na warunkach określonych w
regulaminie i cenniku. - Definicje:
- klient – osoba prawna lub fizyczna korzystająca z apartamentu w ramach krótkoterminowego
zakwaterowania, - wynajmujący – osoba będąca właścicielem przedmiotu wynajmu lub osoba przez
upoważniona przez wynajmującego, - apartament – pojedynczy apartament z aneksem kuchennym, łazienką i balkonem położony
w budynku oznaczonym numerem 83/69 w Gródku nad Dunajcem, który Klient wynajmuje na
pobyt czasowy w celach wypoczynkowych, - doba zakwaterowania – czas między godziną 15:00 a 11:00 kolejnego dnia.
- Wynajem apartamentów ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych
potrzeb mieszkaniowych Klienta. - Szczegółowy opis apartamentu znajduje się na stronie www.slonecznycypel.pl w zakładce
Wzgórze Słońca. - REZERWACJA
- Rezerwacja i płatność odbywa się zgodnie z regulaminem i warunkami podanymi przez
wynajmującego. - Rezerwacja możliwa jest wyłącznie telefonicznie lub drogą email, która musi zostać
potwierdzona o dostępności przez właściciela i wymaga podania:
o imię i nazwisko osoby rezerwującej,
o adres zameldowania,
o numeru telefonu komórkowego
oraz wpłacenia przelewem zadatku w wysokości 50% wartości ceny za rezerwowany okres
na konto bankowe nr: 85114020040000350235022507 prowadzone w mBank.
- Zapłata zadatku powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Brak
wpłaty w powyższym terminie oznacza odstąpienie od umowy najmu. Po dokonaniu
rezerwacji i wpłacie Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji na adres email lub sms-em na
podany numer telefonu komórkowego lub adres email. - Pozostałą część klient zobowiązany jest zapłacić najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu.
- W przypadku rezygnacji z najmu do 14 dni przed przyjazdem wpłacony zadatek podlega
zwrotowi. Po tym okresie przepada lub za zgodą wynajmującego istnieje możliwość:
o zmiany osoby rezerwującej,
o zmiany terminu wynajmu, o ile kolejny termin nie będzie zajęty. - Jeżeli rezerwacja następuje w terminie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem pobytu,
należy wpłacić na konto bankowe zadatek w wysokości 100% wartości ceny za wynajem
rezerwowanego okresu. W przypadku rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi. - Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych podczas rezerwacji.
Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie danych przez Klienta, w
tym za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu i wyjazdu. - WARUNKI PŁATNOŚCI, WYNAGRODZENIE
- Wysokość opłat za wynajem apartamentu jest określona w cenniku na stronie internetowej
www.slonecznycypel.pl w zakładce Wzgórze Słońca. Cena zawiera podatek VAT. - Cena nie zawiera opłaty klimatycznej, miejscowej w wysokości 3.30 PLN od osoby, za każdy
dzień pobytu. Kwota zostanie pobrana w pierwszym dniu pobytu. - Cena obejmuje:
o najem umeblowanego apartamentu z łazienką, wyposażonego zaplecza kuchennego, oraz
umeblowanego balkonu.
o koszty zużycia mediów,
o pranie pościeli i ręczników,
o serwis porządkowy w czasie pobytu oraz końcowe sprzątanie,
o łóżeczko turystyczne, krzesełko, wanienkę dla dziecka,
o prześcieradła ochronne oraz komplet do samodzielnej wymiany prześcieradeł wierzchnich w
przypadku zgłoszenia takiej potrzeby,
o dostęp do plaży, - WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
- W apartamencie nie może nocować większa ilość osób niż została zakwaterowana. W
przypadku przekroczenia tej liczby wynajmujący ma prawo pobrać opłatę karną za każdą
dodatkową osobę w wysokości 120% wartości normalnej stawki za osobę. - W apartamencie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–07:00.
- Klient zobowiązany jest do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania
zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach
od 22.00 do 7:00. - Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
- Za złamanie warunków ciszy nocnej grozi kara w wysokości 1000 zł, a w przypadku
interwencji policji klient zobowiązuje się zapłacić kwotę 1000 zł celem zadośćuczynienia
innym klientom i osobom przebywającym w budynkach sąsiadujących. - W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
- Przy każdorazowym dłuższym (trwającym powyżej jednej godziny) opuszczeniu
apartamentu/obiektu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz drzwi wejściowe
do budynku a także usunąć karty z czytników aktywujących zasilanie prądowe. W przypadku
nienależytego zamknięcia drzwi, które spowodują szkody w mieniu, Klient będzie osobą
odpowiedzialną za szkody. - Klient jest zobowiązany do utrzymywania czystości w części, tzn. sprzątnięcia po korzystaniu
z kuchni, apartamentu, balkonu zgodnie z zasadami współżycia społecznego. - Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach noclegowych, a
zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności, a tym bardziej niezgodnej z
prawem. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności,
zwłaszcza związanej z przyjmowaniem klientów. - Najemca zobowiązuje się do korzystania z apartamentu oraz z przekazanego wraz z nim
wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. - Apartament nie może być podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom
udostępniany. - ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ KLIENTA
- Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie
dokonana co najmniej na 14 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest
możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: czasu pobytu lub liczby osób
w apartamencie. Wyklucza się zmianę ilości dób. Klient informuje elektronicznie o zakresie
zmian jakie chciałby wprowadzić. - Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy,
jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. - W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w
warunkach umowy najmu, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku. - ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ WYNAJMUJĄCEGO
- Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji ze strony wynajmującego jest możliwa w
przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, które uniemożliwią spełnienie świadczenia. - Przez zdarzenie losowe rozumie się wszelkie zdarzenia, których skutków nie można
przewidzieć, nagłe awarie lub zaistnienie sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu Klienta lub
wynajmującego. - Wynajmujący wówczas zaproponuje inny termin pobytu, lub anuluje rezerwację, zwracając
zadatek w wysokości wpłaconej sumy. - KAUCJA NA CZAS POBYTU W APARTAMENCIE
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 400 zł w celu pokrycia
ewentualnych szkód powstałych z winy korzystającego oraz za pobyt osoby niezgłoszonej. - Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia przy rejestracji Klienta i zwrócona mu ostatniego
dnia po odebraniu apartamentu. - W przypadku wyrządzenia szkody lub pobytu osoby niezgłoszonej kaucja służy pokryciu
roszczeń wynajmującego, a pozostała jej część podlega zwrotowi. - ZAKWATEROWANIE I WYKWATEROWANIE
- Zakwaterowanie następuje we wskazanym w rezerwacji dniu przyjazdu w wybranym
apartamencie od godz. 15:00. - Przekazanie 1 szt. kluczy wejściowych, następuje w momencie uiszczenia wszystkich opłat
związanych z pobytem Klienta. - Przedłużenie pobytu możliwe po wcześniejszym uzyskaniu zgody przez wynajmującego i
uzależnione od braku rezerwacji przez innych Klientów. - Przy wymeldowaniu, do godziny 11:00 ostatniego dnia oznaczonego w rezerwacji, Klient
oddaje wszystkie klucze wejściowe. W przypadku zagubienia klucza wejściowego Klient
zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł. - ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w
budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu
apartamentu. - Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania właściciela o wszelkich
zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o
jakichkolwiek szkodach wyrządzonych (w tym przez osoby zajmujące inne apartamenty) w
budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu
apartamentu, a także o wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami.
Jednocześnie Klient zobowiązuje się do natychmiastowego pokrycia kosztów wszelkich
szkód, jeżeli był ich sprawcą. - Klient zobowiązany jest do zapłaty czynszu za pełny okres wynajmu liczony do daty
przywrócenia apartamentu do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem normalnego stopnia
zużycia. - Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku Klienta, który podczas
poprzedniego pobytu wyrządził szkodę w apartamencie lub obiekcie. - ZWIERZĘTA
Nie dopuszcza się pobytu zwierząt w wynajmowanym apartamencie. - KLAUZULA INFORMACYJNA O DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Roman, Gródek nad
Dunajcem 83/69.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych office@slonecznycypel.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na
podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące
w realizacji usług
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
przenoszenia danych
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może
skutkować odmową realizacji usługi/umowy
12.ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH
MARKETINGOWYCH
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych. Ponadto oświadczam, iż zostałam/em
poinformowana/y o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie.
- Klient korzystający ze sprzętu pływającego udostępnianego w pakiecie wynajmu
apartamentów (kajaki, wiosła, kapoki) bierze pełną odpowiedzialność materialną za
powstałe szkody.
office@slonecznycypel.pl
501494575