Regulamin rezerwacji Wzgórze Słońca

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego – liczonego w dobach
    zakwaterowania – umeblowanego, wyposażonego apartamentu położonych w Gródku nad
    Dunajcem 83/69.
  3. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień
    regulaminu oraz stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między
    wynajmującym T.Roman nip. 6762004844 a Klientem, na warunkach określonych w
    regulaminie i cenniku.
  4. Definicje:
  5. klient – osoba prawna lub fizyczna korzystająca z apartamentu w ramach krótkoterminowego
    zakwaterowania,
  6. wynajmujący – osoba będąca właścicielem przedmiotu wynajmu lub osoba przez
    upoważniona przez wynajmującego,
  7. apartament – pojedynczy apartament z aneksem kuchennym, łazienką i balkonem położony
    w budynku oznaczonym numerem 83/69 w Gródku nad Dunajcem, który Klient wynajmuje na
    pobyt czasowy w celach wypoczynkowych,
  8. doba zakwaterowania – czas między godziną 15:00 a 11:00 kolejnego dnia.
  9. Wynajem apartamentów ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych
    potrzeb mieszkaniowych Klienta.
  10. Szczegółowy opis apartamentu znajduje się na stronie www.slonecznycypel.pl w zakładce
    Wzgórze Słońca.
  11. REZERWACJA
  12. Rezerwacja i płatność odbywa się zgodnie z regulaminem i warunkami podanymi przez
    wynajmującego.
  13. Rezerwacja możliwa jest wyłącznie telefonicznie lub drogą email, która musi zostać
    potwierdzona o dostępności przez właściciela i wymaga podania:
    o imię i nazwisko osoby rezerwującej,
    o adres zameldowania,
    o numeru telefonu komórkowego

oraz wpłacenia przelewem zadatku w wysokości 50% wartości ceny za rezerwowany okres
na konto bankowe nr: 85114020040000350235022507 prowadzone w mBank.

  1. Zapłata zadatku powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Brak
    wpłaty w powyższym terminie oznacza odstąpienie od umowy najmu. Po dokonaniu
    rezerwacji i wpłacie Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji na adres email lub sms-em na
    podany numer telefonu komórkowego lub adres email.
  2. Pozostałą część klient zobowiązany jest zapłacić najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu.
  3. W przypadku rezygnacji z najmu do 14 dni przed przyjazdem wpłacony zadatek podlega
    zwrotowi. Po tym okresie przepada lub za zgodą wynajmującego istnieje możliwość:
    o zmiany osoby rezerwującej,
    o zmiany terminu wynajmu, o ile kolejny termin nie będzie zajęty.
  4. Jeżeli rezerwacja następuje w terminie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem pobytu,
    należy wpłacić na konto bankowe zadatek w wysokości 100% wartości ceny za wynajem
    rezerwowanego okresu. W przypadku rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi.
  5. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych podczas rezerwacji.
    Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie danych przez Klienta, w
    tym za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu i wyjazdu.
  6. WARUNKI PŁATNOŚCI, WYNAGRODZENIE
  7. Wysokość opłat za wynajem apartamentu jest określona w cenniku na stronie internetowej
    www.slonecznycypel.pl w zakładce Wzgórze Słońca. Cena zawiera podatek VAT.
  8. Cena nie zawiera opłaty klimatycznej, miejscowej w wysokości 3.30 PLN od osoby, za każdy
    dzień pobytu. Kwota zostanie pobrana w pierwszym dniu pobytu.
  9. Cena obejmuje:
    o najem umeblowanego apartamentu z łazienką, wyposażonego zaplecza kuchennego, oraz
    umeblowanego balkonu.
    o koszty zużycia mediów,
    o pranie pościeli i ręczników,
    o serwis porządkowy w czasie pobytu oraz końcowe sprzątanie,
    o łóżeczko turystyczne, krzesełko, wanienkę dla dziecka,
    o prześcieradła ochronne oraz komplet do samodzielnej wymiany prześcieradeł wierzchnich w
    przypadku zgłoszenia takiej potrzeby,
    o dostęp do plaży,
  10. WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
  11. W apartamencie nie może nocować większa ilość osób niż została zakwaterowana. W
    przypadku przekroczenia tej liczby wynajmujący ma prawo pobrać opłatę karną za każdą
    dodatkową osobę w wysokości 120% wartości normalnej stawki za osobę.
  12. W apartamencie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–07:00.
  13. Klient zobowiązany jest do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania
    zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach
    od 22.00 do 7:00.
  14. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
  15. Za złamanie warunków ciszy nocnej grozi kara w wysokości 1000 zł, a w przypadku
    interwencji policji klient zobowiązuje się zapłacić kwotę 1000 zł celem zadośćuczynienia
    innym klientom i osobom przebywającym w budynkach sąsiadujących.
  16. W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
  17. Przy każdorazowym dłuższym (trwającym powyżej jednej godziny) opuszczeniu
    apartamentu/obiektu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz drzwi wejściowe
    do budynku a także usunąć karty z czytników aktywujących zasilanie prądowe. W przypadku
    nienależytego zamknięcia drzwi, które spowodują szkody w mieniu, Klient będzie osobą
    odpowiedzialną za szkody.
  18. Klient jest zobowiązany do utrzymywania czystości w części, tzn. sprzątnięcia po korzystaniu
    z kuchni, apartamentu, balkonu zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
  19. Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach noclegowych, a
    zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności, a tym bardziej niezgodnej z
    prawem. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności,
    zwłaszcza związanej z przyjmowaniem klientów.
  20. Najemca zobowiązuje się do korzystania z apartamentu oraz z przekazanego wraz z nim
    wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
  21. Apartament nie może być podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom
    udostępniany.
  22. ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ KLIENTA
  23. Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie
    dokonana co najmniej na 14 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest
    możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: czasu pobytu lub liczby osób
    w apartamencie. Wyklucza się zmianę ilości dób. Klient informuje elektronicznie o zakresie
    zmian jakie chciałby wprowadzić.
  24. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy,
    jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
  25. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w
    warunkach umowy najmu, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
  26. ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ WYNAJMUJĄCEGO
  27. Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji ze strony wynajmującego jest możliwa w
    przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, które uniemożliwią spełnienie świadczenia.
  28. Przez zdarzenie losowe rozumie się wszelkie zdarzenia, których skutków nie można
    przewidzieć, nagłe awarie lub zaistnienie sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu Klienta lub
    wynajmującego.
  29. Wynajmujący wówczas zaproponuje inny termin pobytu, lub anuluje rezerwację, zwracając
    zadatek w wysokości wpłaconej sumy.
  30. KAUCJA NA CZAS POBYTU W APARTAMENCIE
  31. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 400 zł w celu pokrycia
    ewentualnych szkód powstałych z winy korzystającego oraz za pobyt osoby niezgłoszonej.
  32. Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia przy rejestracji Klienta i zwrócona mu ostatniego
    dnia po odebraniu apartamentu.
  33. W przypadku wyrządzenia szkody lub pobytu osoby niezgłoszonej kaucja służy pokryciu
    roszczeń wynajmującego, a pozostała jej część podlega zwrotowi.
  34. ZAKWATEROWANIE I WYKWATEROWANIE
  35. Zakwaterowanie następuje we wskazanym w rezerwacji dniu przyjazdu w wybranym
    apartamencie od godz. 15:00.
  36. Przekazanie 1 szt. kluczy wejściowych, następuje w momencie uiszczenia wszystkich opłat
    związanych z pobytem Klienta.
  37. Przedłużenie pobytu możliwe po wcześniejszym uzyskaniu zgody przez wynajmującego i
    uzależnione od braku rezerwacji przez innych Klientów.
  38. Przy wymeldowaniu, do godziny 11:00 ostatniego dnia oznaczonego w rezerwacji, Klient
    oddaje wszystkie klucze wejściowe. W przypadku zagubienia klucza wejściowego Klient
    zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.
  39. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
  40. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w
    budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu
    apartamentu.
  41. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania właściciela o wszelkich
    zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o
    jakichkolwiek szkodach wyrządzonych (w tym przez osoby zajmujące inne apartamenty) w
    budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu
    apartamentu, a także o wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami.
    Jednocześnie Klient zobowiązuje się do natychmiastowego pokrycia kosztów wszelkich
    szkód, jeżeli był ich sprawcą.
  42. Klient zobowiązany jest do zapłaty czynszu za pełny okres wynajmu liczony do daty
    przywrócenia apartamentu do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem normalnego stopnia
    zużycia.
  43. Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku Klienta, który podczas
    poprzedniego pobytu wyrządził szkodę w apartamencie lub obiekcie.
  44. ZWIERZĘTA
    Nie dopuszcza się pobytu zwierząt w wynajmowanym apartamencie.
  45. KLAUZULA INFORMACYJNA O DANYCH OSOBOWYCH
    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
    2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Roman, Gródek nad
    Dunajcem 83/69.
    2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych office@slonecznycypel.pl
    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na
    podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
    27 kwietnia 2016 r.
    4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
    uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące
    w realizacji usług
    5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
    6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
    prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
    przenoszenia danych
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może
skutkować odmową realizacji usługi/umowy

12.ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH
MARKETINGOWYCH
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych. Ponadto oświadczam, iż zostałam/em
poinformowana/y o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie.

  1. Klient korzystający ze sprzętu pływającego udostępnianego w pakiecie wynajmu
    apartamentów (kajaki, wiosła, kapoki) bierze pełną odpowiedzialność materialną za
    powstałe szkody.

office@slonecznycypel.pl
501494575

Zarezerwuj pobyt w Słonecznym Cyplu:

Zobacz nasz inny apartament pod adresem:

Apartament Marron w Szczyrku