Regulamin rezerwacji Słoneczny Cypel
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego – liczonego w dobach
 zakwaterowania – umeblowanych, wyposażonych pokoi położonych w Gródku nad Dunajcem
 83/23.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień
 regulaminu oraz stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między
 wynajmującym T.Roman nip. 6762004844 a Klientem, na warunkach określonych w
 regulaminie i cenniku.
- Definicje:
- klient – osoba prawna lub fizyczna korzystająca z apartamentów w ramach
 krótkoterminowego zakwaterowania,
- wynajmujący – osoba będąca właścicielem przedmiotu wynajmu lub osoba przez
 upoważniona przez wynajmującego,
- pokój– pojedynczy pokój wraz z częścią wspólną położony w budynku oznaczonym
 numerem 83/23 w Gródku nad Dunajcem, bądź cały budynek, które Klient wynajmuje na
 pobyt czasowy w celach wypoczynkowych,
- część wspólna – korytarze, salon, ogólnodostępna toaleta, weranda,
- doba zakwaterowania – czas między godziną 15:00 a 11:00 kolejnego dnia,
- przedmiot wynajmu – jeden z trzech pokoi wraz z częścią wspólną (kuchnia połączona z
 salonem oraz zadaszoną werandą) lub cały obiekt.
- Wynajem pokoi ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb
 mieszkaniowych Klienta.
- Szczegółowy opis nieruchomości znajduje się na stronie www.slonecznycypel.pl.
- REZERWACJA
- Rezerwacja i płatność odbywa się zgodnie z regulaminem i warunkami podanymi przez
 wynajmującego.
- Rezerwacja apartamentu drogą email wymaga wypełnienia formularza zgłoszeniowego
 zawierającego:
 o imię i nazwisko osoby rezerwującej,
 o adres zameldowania,
 o numeru telefonu komórkowego
oraz wpłacenia przelewem zadatek w wysokości 30% wartości ceny za rezerwowany okres
na konto bankowe nr: 85114020040000350235022507 prowadzone w mBank.
- Zapłata zadatku powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Brak
 wpłaty w powyższym terminie oznacza odstąpienie od umowy najmu. Po dokonaniu
 rezerwacji i wpłacie Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji na adres email lub sms-em na
 podany w formularzu numer telefonu komórkowego.
- Pozostałą część klient zobowiązany jest zapłacić najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu.
- W przypadku rezygnacji z najmu 14 dni przed przyjazdem wpłacony zadatek podlega
 zwrotowi po tym okresie przepada lub za zgodą wynajmującego istnieje możliwość:
 o zmiany osoby rezerwującej,
 o zmiany terminu wynajmu, o ile kolejny termin nie będzie zajęty.
- Jeżeli rezerwacja następuje w terminie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem pobytu,
 należy wpłacić na konto bankowe zadatek w wysokości 100% wartości ceny za wynajem
 rezerwowanego okresu. W przypadku rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi.
- Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym.
 Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych przez
 Klienta, w tym za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu i wyjazdu.
- WARUNKI PŁATNOŚCI, WYNAGRODZENIE
- Wysokość opłat za wynajem poszczególnych pokoi jest określona w cenniku na stronie
 internetowej www.slonecznycypel.pl. Cena zawiera podatek VAT.
- Cena nie zawiera opłaty klimatycznej, miejscowej w wysokości 3,30 PLN od osoby, za każdy
 dzień pobytu. Kwota zostanie pobrana w pierwszym dniu pobytu.
- Cena obejmuje:
 o najem umeblowanych pokoi z łazienkami, wyposażonego zaplecza kuchennego,
 umeblowanego salonu oraz umeblowanej werandy,
 o koszty zużycia mediów,
 o pranie pościeli i ręczników,
 o serwis porządkowy w czasie pobytu oraz końcowe sprzątanie,
 o łóżeczko turystyczne, krzesełko, wanienkę dla dziecka,
 o prześcieradła ochronne oraz komplet do samodzielnej wymiany prześcieradeł wierzchnich w
 przypadku zgłoszenia takiej potrzeby,
 o leżaki plażowe i krzesełka wędkarskie,
 o dostęp do plaży,
 o Klimatyzacje i ogrzewanie,
- WARUNKI KORZYSTANIA Z NIERUCHOMOŚCI
- W nieruchomości nie może nocować większa ilość osób niż została zakwaterowana. W
 przypadku przekroczenia tej liczby wynajmujący ma prawo pobrać opłatę karną za każdą
 dodatkową osobę w wysokości 120% wartości normalnej stawki za osobę.
- W pokojach obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–07:00.
- Klient zobowiązany jest do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania
 zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach
 od 22.00 do 7:00.
- Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
- Za złamanie warunków ciszy nocnej grozi kara w wysokości 1000 zł, a w przypadku
 interwencji policji klient zobowiązuje się zapłacić kwotę 1000 zł celem zadośćuczynienia
 innym klientom i osobom przebywającym w budynkach sąsiadujących.
- W pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
- Przy każdorazowym dłuższym (trwającym powyżej jednej godziny) opuszczeniu
 pokoju/obiektu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz drzwi wejściowe do
 budynku a także usunąć karty z czytników aktywujących zasilanie prądowe. W przypadku
 nienależytego zamknięcia drzwi lub pozostawienia kart zasilających, które spowodują szkody
 w mieniu, Klient będzie osobą odpowiedzialną za szkody.
- Klient jest zobowiązany do utrzymywania czystości w części wspólnej, tzn. sprzątnięcia po
 korzystaniu z kuchni, salonu, werandy zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
- Nieruchomość nie może być wykorzystywana w inny sposób niż w celach noclegowych, a
 zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności, a tym bardziej niezgodnej z
 prawem. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności,
 zwłaszcza związanej z przyjmowaniem klientów.
- Najemca zobowiązuje się do korzystania z nieruchomości oraz z przekazanego wraz z nim
 wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
- nie można podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniać
 nieruchomości/pokoju.
- ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ KLIENTA
- Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie
 dokonana co najmniej na 14 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest
 możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: czasu pobytu lub liczby osób
 w apartamencie/pokoju. Wyklucza się zmianę ilości dób. Klient informuje elektronicznie o
 zakresie zmian jakie chciałby wprowadzić.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy,
 jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
- W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w
 warunkach umowy najmu, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
- ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ WYNAJMUJĄCEGO
- Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji ze strony wynajmującego jest możliwa w
 przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, które uniemożliwią spełnienie świadczenia.
- Przez zdarzenie losowe rozumie się wszelkie zdarzenia, których skutków nie można
 przewidzieć, nagłe awarie lub zaistnienie sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu Klienta lub
 wynajmującego.
- Wynajmujący wówczas zaproponuje inny termin pobytu, lub anuluje rezerwację, zwracając
 zadatek w wysokości wpłaconej sumy.
- KAUCJA NA CZAS POBYTU W APARTAMENCIE
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 300 zł w celu pokrycia
 ewentualnych szkód powstałych z winy korzystającego oraz za pobyt osoby niezgłoszonej.
- Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia przy rejestracji Klienta i zwrócona mu ostatniego
 dnia po odebraniu apartamentu.
- W przypadku wyrządzenia szkody lub pobytu osoby niezgłoszonej kaucja służy pokryciu
 roszczeń wynajmującego, a pozostała jej część podlega zwrotowi.
- ZAKWATEROWANIE I WYKWATEROWANIE
- Zakwaterowanie następuje we wskazanym w rezerwacji dniu przyjazdu w wybranym
 pokoju/nieruchomości od godz. 15:00.
- Przekazanie 2 szt. kart wejściowych, a jednocześnie niezbędnych do aktywowania zasilania
 w pokoju lub części wspólnej, następuje w momencie uiszczenia wszystkich opłat
 związanych z pobytem Klienta.
- Przedłużenie pobytu możliwe po wcześniejszym uzyskaniu zgody przez wynajmującego i
 uzależnione od braku rezerwacji przez innych Klientów.
- Przy wymeldowaniu, do godziny 11:00 ostatniego dnia oznaczonego w rezerwacji, Klient
 oddaje wszystkie karty wejściowe. W przypadku zagubienia karty wejściowej Klient
 zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w
 budynku, w którym znajduje się apartament/pokój oraz w wyposażeniu nieruchomości.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania właściciela o wszelkich
 zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o
 jakichkolwiek szkodach wyrządzonych (w tym przez osoby zajmujące inne pokoje) w
 budynku, w którym znajduje się pokój, w nieruchomości oraz w jego wyposażeniu, a także o
 wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami. Jednocześnie Klient
 zobowiązuje się do natychmiastowego pokrycia kosztów wszelkich szkód, jeżeli był ich
 sprawcą.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty czynszu za pełny okres wynajmu liczony do daty
 przywrócenia nieruchomości/pokoju do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem normalnego
 stopnia zużycia.
- Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku Klienta, który podczas
 poprzedniego pobytu wyrządził szkodę w pokoju lub obiekcie.
- ZWIERZĘTA
 Nie dopuszcza się pobytu zwierząt w wynajmowanym apartamencie.
- KLAUZULA INFORMACYJNA O DANYCH OSOBOWYCH
 Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Roman, Gródek nad
 Dunajcem 83/23.
 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych office@slonecznycypel.pl
 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na
 podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
 27 kwietnia 2016 r.
 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
 uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące
 w realizacji usług
 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
 prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
 przenoszenia danych
 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może
skutkować odmową realizacji usługi/umowy
12.ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH
MARKETINGOWYCH
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych. Ponadto oświadczam, iż zostałam/em
poinformowana/y o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie.
- Klient korzystający ze sprzętu pływającego udostępnianego w pakiecie wynajmu
 apartamentów (kajaki, wiosła,kapoki) bierze pełną odpowiedzialność materialną za
 powstałe szkody.
office@slonecznycypel.pl
501494575
