Regulamin rezerwacji Słoneczny Cypel

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego – liczonego w dobach
    zakwaterowania – umeblowanych, wyposażonych pokoi położonych w Gródku nad Dunajcem
    83/23.
  3. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień
    regulaminu oraz stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między
    wynajmującym T.Roman nip. 6762004844 a Klientem, na warunkach określonych w
    regulaminie i cenniku.
  4. Definicje:
  5. klient – osoba prawna lub fizyczna korzystająca z apartamentów w ramach
    krótkoterminowego zakwaterowania,
  6. wynajmujący – osoba będąca właścicielem przedmiotu wynajmu lub osoba przez
    upoważniona przez wynajmującego,
  7. pokój– pojedynczy pokój wraz z częścią wspólną położony w budynku oznaczonym
    numerem 83/23 w Gródku nad Dunajcem, bądź cały budynek, które Klient wynajmuje na
    pobyt czasowy w celach wypoczynkowych,
  8. część wspólna – korytarze, salon, ogólnodostępna toaleta, weranda,
  9. doba zakwaterowania – czas między godziną 15:00 a 11:00 kolejnego dnia,
  10. przedmiot wynajmu – jeden z trzech pokoi wraz z częścią wspólną (kuchnia połączona z
    salonem oraz zadaszoną werandą) lub cały obiekt.
  11. Wynajem pokoi ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb
    mieszkaniowych Klienta.
  12. Szczegółowy opis nieruchomości znajduje się na stronie www.slonecznycypel.pl.
  13. REZERWACJA
  14. Rezerwacja i płatność odbywa się zgodnie z regulaminem i warunkami podanymi przez
    wynajmującego.
  15. Rezerwacja apartamentu drogą email wymaga wypełnienia formularza zgłoszeniowego
    zawierającego:
    o imię i nazwisko osoby rezerwującej,
    o adres zameldowania,
    o numeru telefonu komórkowego

oraz wpłacenia przelewem zadatek w wysokości 30% wartości ceny za rezerwowany okres
na konto bankowe nr: 85114020040000350235022507 prowadzone w mBank.

  1. Zapłata zadatku powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Brak
    wpłaty w powyższym terminie oznacza odstąpienie od umowy najmu. Po dokonaniu
    rezerwacji i wpłacie Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji na adres email lub sms-em na
    podany w formularzu numer telefonu komórkowego.
  2. Pozostałą część klient zobowiązany jest zapłacić najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu.
  3. W przypadku rezygnacji z najmu 14 dni przed przyjazdem wpłacony zadatek podlega
    zwrotowi po tym okresie przepada lub za zgodą wynajmującego istnieje możliwość:
    o zmiany osoby rezerwującej,
    o zmiany terminu wynajmu, o ile kolejny termin nie będzie zajęty.
  4. Jeżeli rezerwacja następuje w terminie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem pobytu,
    należy wpłacić na konto bankowe zadatek w wysokości 100% wartości ceny za wynajem
    rezerwowanego okresu. W przypadku rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi.
  5. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym.
    Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych przez
    Klienta, w tym za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu i wyjazdu.
  6. WARUNKI PŁATNOŚCI, WYNAGRODZENIE
  7. Wysokość opłat za wynajem poszczególnych pokoi jest określona w cenniku na stronie
    internetowej www.slonecznycypel.pl. Cena zawiera podatek VAT.
  8. Cena nie zawiera opłaty klimatycznej, miejscowej w wysokości 3,30 PLN od osoby, za każdy
    dzień pobytu. Kwota zostanie pobrana w pierwszym dniu pobytu.
  9. Cena obejmuje:
    o najem umeblowanych pokoi z łazienkami, wyposażonego zaplecza kuchennego,
    umeblowanego salonu oraz umeblowanej werandy,
    o koszty zużycia mediów,
    o pranie pościeli i ręczników,
    o serwis porządkowy w czasie pobytu oraz końcowe sprzątanie,
    o łóżeczko turystyczne, krzesełko, wanienkę dla dziecka,
    o prześcieradła ochronne oraz komplet do samodzielnej wymiany prześcieradeł wierzchnich w
    przypadku zgłoszenia takiej potrzeby,
    o leżaki plażowe i krzesełka wędkarskie,
    o dostęp do plaży,
    o Klimatyzacje i ogrzewanie,
  10. WARUNKI KORZYSTANIA Z NIERUCHOMOŚCI
  11. W nieruchomości nie może nocować większa ilość osób niż została zakwaterowana. W
    przypadku przekroczenia tej liczby wynajmujący ma prawo pobrać opłatę karną za każdą
    dodatkową osobę w wysokości 120% wartości normalnej stawki za osobę.
  12. W pokojach obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–07:00.
  13. Klient zobowiązany jest do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania
    zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach
    od 22.00 do 7:00.
  14. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
  15. Za złamanie warunków ciszy nocnej grozi kara w wysokości 1000 zł, a w przypadku
    interwencji policji klient zobowiązuje się zapłacić kwotę 1000 zł celem zadośćuczynienia
    innym klientom i osobom przebywającym w budynkach sąsiadujących.
  16. W pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
  17. Przy każdorazowym dłuższym (trwającym powyżej jednej godziny) opuszczeniu
    pokoju/obiektu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz drzwi wejściowe do
    budynku a także usunąć karty z czytników aktywujących zasilanie prądowe. W przypadku
    nienależytego zamknięcia drzwi lub pozostawienia kart zasilających, które spowodują szkody
    w mieniu, Klient będzie osobą odpowiedzialną za szkody.
  18. Klient jest zobowiązany do utrzymywania czystości w części wspólnej, tzn. sprzątnięcia po
    korzystaniu z kuchni, salonu, werandy zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
  19. Nieruchomość nie może być wykorzystywana w inny sposób niż w celach noclegowych, a
    zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności, a tym bardziej niezgodnej z
    prawem. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności,
    zwłaszcza związanej z przyjmowaniem klientów.
  20. Najemca zobowiązuje się do korzystania z nieruchomości oraz z przekazanego wraz z nim
    wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
  21. nie można podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniać
    nieruchomości/pokoju.
  22. ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ KLIENTA
  23. Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie
    dokonana co najmniej na 14 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest
    możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: czasu pobytu lub liczby osób
    w apartamencie/pokoju. Wyklucza się zmianę ilości dób. Klient informuje elektronicznie o
    zakresie zmian jakie chciałby wprowadzić.
  24. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy,
    jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
  25. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w
    warunkach umowy najmu, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
  26. ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ WYNAJMUJĄCEGO
  27. Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji ze strony wynajmującego jest możliwa w
    przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, które uniemożliwią spełnienie świadczenia.
  28. Przez zdarzenie losowe rozumie się wszelkie zdarzenia, których skutków nie można
    przewidzieć, nagłe awarie lub zaistnienie sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu Klienta lub
    wynajmującego.
  29. Wynajmujący wówczas zaproponuje inny termin pobytu, lub anuluje rezerwację, zwracając
    zadatek w wysokości wpłaconej sumy.
  30. KAUCJA NA CZAS POBYTU W APARTAMENCIE
  31. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 300 zł w celu pokrycia
    ewentualnych szkód powstałych z winy korzystającego oraz za pobyt osoby niezgłoszonej.
  32. Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia przy rejestracji Klienta i zwrócona mu ostatniego
    dnia po odebraniu apartamentu.
  33. W przypadku wyrządzenia szkody lub pobytu osoby niezgłoszonej kaucja służy pokryciu
    roszczeń wynajmującego, a pozostała jej część podlega zwrotowi.
  34. ZAKWATEROWANIE I WYKWATEROWANIE
  35. Zakwaterowanie następuje we wskazanym w rezerwacji dniu przyjazdu w wybranym
    pokoju/nieruchomości od godz. 15:00.
  36. Przekazanie 2 szt. kart wejściowych, a jednocześnie niezbędnych do aktywowania zasilania
    w pokoju lub części wspólnej, następuje w momencie uiszczenia wszystkich opłat
    związanych z pobytem Klienta.
  37. Przedłużenie pobytu możliwe po wcześniejszym uzyskaniu zgody przez wynajmującego i
    uzależnione od braku rezerwacji przez innych Klientów.
  38. Przy wymeldowaniu, do godziny 11:00 ostatniego dnia oznaczonego w rezerwacji, Klient
    oddaje wszystkie karty wejściowe. W przypadku zagubienia karty wejściowej Klient
    zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.
  39. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
  40. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w
    budynku, w którym znajduje się apartament/pokój oraz w wyposażeniu nieruchomości.
  41. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania właściciela o wszelkich
    zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o
    jakichkolwiek szkodach wyrządzonych (w tym przez osoby zajmujące inne pokoje) w
    budynku, w którym znajduje się pokój, w nieruchomości oraz w jego wyposażeniu, a także o
    wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami. Jednocześnie Klient
    zobowiązuje się do natychmiastowego pokrycia kosztów wszelkich szkód, jeżeli był ich
    sprawcą.
  42. Klient zobowiązany jest do zapłaty czynszu za pełny okres wynajmu liczony do daty
    przywrócenia nieruchomości/pokoju do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem normalnego
    stopnia zużycia.
  43. Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku Klienta, który podczas
    poprzedniego pobytu wyrządził szkodę w pokoju lub obiekcie.
  44. ZWIERZĘTA
    Nie dopuszcza się pobytu zwierząt w wynajmowanym apartamencie.
  45. KLAUZULA INFORMACYJNA O DANYCH OSOBOWYCH
    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
    2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Roman, Gródek nad
    Dunajcem 83/23.
    2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych office@slonecznycypel.pl
    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na
    podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
    27 kwietnia 2016 r.
    4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
    uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące
    w realizacji usług
    5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
    6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
    prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
    przenoszenia danych
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może
skutkować odmową realizacji usługi/umowy

12.ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH
MARKETINGOWYCH
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych. Ponadto oświadczam, iż zostałam/em
poinformowana/y o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie.

  1. Klient korzystający ze sprzętu pływającego udostępnianego w pakiecie wynajmu
    apartamentów (kajaki, wiosła,kapoki) bierze pełną odpowiedzialność materialną za
    powstałe szkody.

office@slonecznycypel.pl
501494575

Zarezerwuj pobyt w Słonecznym Cyplu:

Zobacz nasz inny apartament pod adresem:

Apartament Marron w Szczyrku